Многія тэхналагічныя працэсы суправаджаюцца перадаваннем вялікіх аб’ёмаў паветра ці іншых газаў. Напрыклад, плыні гарачых газаў, якія адводзяцца праз газаходы на электрастанцыях ці сістэмы вентыляцыі паперавытворчых машын, нясуць у сабе вялікую колькасць цеплавой энергіі, якая належыць рэгенерацыі. Кантроль тэмпературы мае крытычна важнае значэнне для падтрымання працаздольнасці абсталявання і эканамічнай эфектыўнасці працэсу.

Тэмпература газаў у газаходах звычайна складае не больш за 300°C. Газы могуць утрымліваць серу і іншыя каразійна-актыўныя рэчывы. Для прадухілення зніжэння тэмпературы паверхні да ўзроўню, пры якім можа адбыцца кандэнсацыя газаў з наступным утварэннем каразійна-актыўных кіслотных утварэнняў, неабходна цеплаізаляцыя апорнай канструкцыі газахода.

Высокія хуткасці руху плыні, хістанні тэмпературы і ціску побач з вялікімі памерамі каналаў і абсталявання патрабуюць забеспячэння высокай механічнай трываласці канструкцыі. Для прадухілення ўтварэння мосцікаў холаду, якія павышаюць рызыку ўзнікнення карозіі матэрыялаў канструкцыі газаходаў, кампанія Paroc рэкамендуе выкарыстоўваць двухслаёвую ізаляцыю. Звычайна абодва слаі ізаляцыі фарміруюць з ізаляцыйных пліт, аднак магчыма таксама прымяненне пліт у камбінацыі з матамі, арміраванымі дротавай сеткай. Выбар аптымальнага ізаляцыйнага матэрыяла залежыць ад тэмпературнага рэжыму і тыпу газахода.

Flue duct insulated with PAROC Pro Slabs 


Кампанія Paroc рэкамендуе наступнае рашэнне для ізаляцыі газаходаў:
  • Прымяненне двухслаёвых ізаляцыйных канструкцый з выкарыстаннем пліт PAROC Pro Slabs шчыльнасцю 80 кг/м3
  • Мацаванне ізаляцыйных канструкцый з дапамогай прыварных штыроў
Пліты PAROC Pro Slabs забяспечваюць выдатную цеплаізаляцыю пры высокіх тэмпературах і маюць высокую механічную трываласць. У выпадку газаходаў прамавугольнага сячэння рашэнні з прымяненнем ізаляцыйных пліт забяспечваюць зручнасць і прастату мантажу, аднак арміраваныя дротавай сеткай маты таксама могуць выкарыстоўвацца.